onsdag 1. april 2009

Vinneren er:

Ja nå er resultatet klart. Vinneren ble... nei forresten... skal vise dere hva jeg fant på brukt'en i går først (hihi )

Et lite søtt sett














Og pepperkverna var skikkelig rusten, men så god som ny, med en oppvaskmaskintablett ;)














Dessuten har jeg laget pulsvantene i prinsesse -variant ;)


















Men nå skal jeg ikke drøye det lenger. Min kjære mann har trukket vinneren:























Vinneren ble: Hanne med den kreative bloggen Hannes lille verden
Send meg en e-post Hanne, på idekroken@online.no så sender jeg deg premien. ;)

29 kommentarer:

Crinoline sa...

Gratulerer til vinneren. Så mye fint du har funnet i bruktbutikken,det hvite settet er nydelig.Vakre ting du strikker også.Ønsker deg en god påske.

Malin sa...

Så utrolig fint det lille vaskefat settet var! Det ble jeg FORELSKET i! rett å slett forelskelse ved 1. øyekast!

Å vantene har jo jeg i hus til min lille prinsesse! Fantastiske!!
Som sagt før- flinkeste jeg vet!!

ps. Snart fredag igjen!


Kramelikram Malin

Villa Kos og Kaos sa...

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg!
Og jeg BLE veldig glad for at du ville følge meg!!he,he
Men enn at jeg ikke hadde oppdaget deg før da...grrrr
enn å ha gått glipp av å "kjempe" om de nydelige pulsvantene da!

Klem fra G-C

Villa Kos og Kaos sa...

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg!
Og jeg BLE veldig glad for at du ville følge meg!!he,he
Men enn at jeg ikke hadde oppdaget deg før da...grrrr
enn å ha gått glipp av å "kjempe" om de nydelige pulsvantene da!

Klem fra G-C

Villa Kos og Kaos sa...

Oisann...
var visst litt ivrig jeg...
kom i to eksemplarer!

Guttemamma sa...

Grattis til heldige Hanne!! Så herlige bruktfunn:-)

Hemma på Landet sa...

Så fina saker du har fått tag på. Så har du stickat så fint igen. Du är duktig du. Kram

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej och tack för titten inne hos
mig :)

Fina saker du fyndat!Kannan är ju jättesöt.

Ha en fin kväll

kram Viveka

Malin sa...

Kjenner igjen de hendene som trekker;)
Ikke til å ta feil av!
Pappan min<3

(kunne jo trekt meg da pappa...:)

NattaKlemmer

minishabby sa...

God morgen:)
Gratulerer til vinneren.
Masse fint du har funnet i bruktbutikken. Og pulsvantene var bare rålekre. Sånne kunne jeg godt tenkt meg ja.
Ha en flott dag.
Klem Elin!

Syersken sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen min. Artig at du liker AnnAKa(Ann Aslaug Kanstad Johansen) sitt design. Hun lager masse mønster og de kan fås tak i på nettbutikker der de selger lappe stoffer. Bl.a Lappedilla.no og Lappeteknikk.no, lykke til med syingen og ha en fin dag.

Hanne sa...

Jubel og glede her i Valnesfjord - tenk at det ble jeg som vant! Hurra!

Josefine sa...

Heisan.. så lekre pulsvanter...helt i prinsessestil ja!! Og muggen du fant var så søt:)
Grattis til vinneren!
Ha en flott dag, klem

Hemma på Landet sa...

Har ni en kohage som Maja kan gå i.:-D Kram

Malin sa...

Så flott header du har fått!!
Jeg vil å bytte:)
Kanskje vi gjør det i morgen;)

Klem

Weißer Vintagezauber sa...

Hello,
my congratulation for the winner.
Love greetings,
Elke.

MiaMaria sa...

Grattis till Hanne!!!!!!'

HA det så gott denna dag!
MiaMaria

Loppeline sa...

Takk for hyggelig hilsen inne på siden mi! Tror ikke jeg har vært inne hos deg før -du har en herlig blogg!! Legger meg til i følgerlisten din! De pulsvarmerne var utrolig lekre -kommer nok tilbake hit!
Ha en strålende dag!
Klem

Strikkelines sa...

grattis....så heldig hun var...fint du har handlet da...her e det snø i luften, å unge frk sjøl pakka sammen malinga før ho streva sæ på jobb....hu hei korr det går

Hanna sa...

Grattis till Hanne!

Vad fina fynd du gjort! Och superfina handledsvärmare!

Ha d gott!
Kram Hanna

Naija sa...

vilken vacker blogg du har!

Huset på landet sa...

Grattis till vinnarna!! Jag missade tyvärr din fina tävling! Vila härliga handledsvärmare du tillverkar! Jättefina!

Åsa sa...

Så fina saker, och pulsvärmarna är ju bara för underbara !
Jättegrattis till vinnaren av det fina priset !!
Kramar från mig.
Åsa

Kari sa...

Du skal mer enn gjerne få bli med på stranden :o)
Kjekt å finne igjen deg. Jeg har nemlig lett etter bloggen din, men nå skal du inn på blogglista mi i løpet av kvelden.
SÅ trivelig blogg du har.
Gleder meg til å følge deg i fortsettelsen.

Klem fra Kari*

aase sa...

Vakkert sett ja!! For noen vakre pulsvarmere, de er skjønne!!

Gratulere til vinneren av skjønn premie!!

Tinemor sa...

Så NYDELIGE pulsvarmerne var i prinsesse-rosa!! Awww! Og det lille settet med mugga da...
FIN BLOGG DU HAR ASA!
KLEMMMM

☆ SessanochPrinsessan ☆ sa...

Jag blev helt vild när jag såg dina underbara puls vantar ♡ Dom är ju underbara!!

Har du lång beställnings lista?...... Sparker litt med foten.....

Njut kvällen

disa sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

tiger sa...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情