lørdag 16. mai 2009

Jeg har fått...

den nye linsa !!! med macro- mulighet.
Måtte prøve meg litt ;) men har visst litt å lære ;)

denne lille kjevla, er helt mini ( se i forhold til blonde- haspelen)

et par småting fra Malin, og en tørket rose

dette mini- settet fra Porsgrunn har jeg vist før

er så glad i små glass- flasker, med eller uten lokk

og her oppbevarer jeg te-lys

onsdag drar vi til Hellas, i 14 dager, så blir lite blogging på meg framover. Får se om jeg rekker en liten konkurranse før vi drar. Har jo passert 15.000 besøkende.

Tusen takk alle sammen...

15 kommentarer:

Agnes Maria sa...

Så söt kavel !!
Och vilken fin ide med värmeljusen i kannan.
Tack goa du för den ideen !
Må så gott !
Klem Åsa

Stina sa...

Hoppas att ni får det bra där borta i Hellas.:-) Kram

Sjabbig men chic sa...

Tack för min kommentar hos mig. Vilka fina bilder du tar och vad härligt att få åka till Grekland. Hoppas att ni får en riktigt bra semester.

Kram Lisa

Bibban sa...

Hej och stort tack för kommentaren hos mej. Din blog är så fin, kommer tillbaka hit var så säker. Önskar dig en trevlig resa
Bibban

Katrine_tm sa...

O'wee! GRATTIS med ny linse!!!
Fine bilder du har tatt a! Jeg likte best det med glassflaskene! Men stilig det med den tørka rosa inni nettingklokka også, og telysa i mugga! Det er morro sant?! Stå på søstra mi!
***
GO LØRDAGSKVELD til dere!

Guttemamma sa...

Så heldig du er!!! Kos dere masse i morgen og god tur til Hellas!! Glad klem fra Anette

Klarafina sa...

God tur til Hellas!
Du tar så fine bilder!

junhe sa...

hej vännen =) tack för tipset med värmeljusen & kannan. ha dt bra i grekland. kram junhe

Monica Helén sa...

Gratulerer med SÅ mange besøkende!! Interiørblogger er i farta, det er det ikke noen tvil om!
Takk for kommentar i bloggen min (som ser helt rar ut om dagen, men den blir nok frist snart, hehe...)

Monica Helén sa...

Og gratulerer med nytt objektiv!! DET er konge vett, ingen tvil om at det er noe man trenger og setter pris på med åra..:)
Ønsker meg nytt jeg også, men nå er jeg blakk etter å ha oppfylt én drøm..

lovefriidrott sa...

Hej

åh så skönt att få åka iväg:)
Vi ska också åka fast inte först i sep.
Ha d gott
Kram Sari

Malin sa...

Heiii snuppsi!!

Nydelige bilder! Kjempe flink er du!
Utrolig moro med ny linse da:)
Gleder meg til å se mer av det du tar, du klarer jo det du bestemmer deg for du vet jeg;)

KnuskeKnask fra Malin din<3

Elisabeth sa...

Så fin blogg du har! Pulsvarmerne dine var helt nydelige. Kankje jeg bestiller et par hos deg en dag?? Ha en strålende ferie, og drikk litt is-kaffe for meg også. Nam....

M sa...

Ps..
Riktig god ferie!

Ingun sa...

Hei
Blir gjerne med...
Er følger,linker også. Blir vel 3 lodd da;)