lørdag 12. desember 2009

Nye pulsvarmere i nytt design

Har funnet på et nytt design for avvekslingens skyld :)  Men strikker også de "vanlige" pulsvarmerne.

Ellers går dagene. Jeg har begynt på ny type medisinering , og for to dager siden var jeg med i butikken! :) Det er en stund siden nå. Godt, bare å kunne håpe på litt bedring...

Foreløpig blir innleggene og kommentarene  fra meg litt sporadiske. Håper på forståelse for det siste ;)




Hendene som jeg har "lånt" tilhører som vanlig min datter <3





Er så glad for at jeg klarer litt håndarbeid. Det har hjulpet meg  masse :) Og ekstra koselig at så mange setter pris på det jeg lager.
Tusen takk  alle sammen <3





Må også vise disse nydelige lysestakene. De er fra min kjære. Han kommer stadig med små oppmuntringer.  Da blir jeg så  lykkelig <3





22 kommentarer:

Spire sa...

Jeg synes det nye mønsteret var nydelig! Og så heldig du er som får slike søte oppmuntringsgaver fra din kjære.. :)
God helg til deg!

sylvia sa...

hei Maria.
ååå så flink du er som lager disse pulsvarmeredisse var j så skjønne,
godt å høre du har fått medisiner sm kan hjelpe,tener det var godt å komme til butikk en tur.
fortsatt god bedring til deg.
å ha en herlig lørdag kveld,
klem fra sylvia

Guttemamma sa...

De er bare så utrolig vakre!! Har lyst til å prøve meg på noen etter jul jeg og...du inspirerer!! Godt du er på beina innimellom...klem så leng

sa...

Ficaram lindas as luvas! eu adorei:)
bjinhos

ingvild sa...

Utrolig nydelige!

Inga sa...

Nydelig mønster :-)

Linda sa...

Hei Maria, det er godt at en har noe å holde på med når kroppen streiker!
Pulsvantene var superfine, diss også!
Fint at du får solgt litt, for det er jo begrenset for hva en har bruk for selv.
Så snill mann du har, han vet hva fruen liker skjønner jeg!

Nyt adventstiden!
Smil og klem fra meg.

Anonym sa...

Hei.KJEMPE FINE...Ønsker deg en riktig fin førjulstid.Klem fra Bodil..

Monica Helén sa...

Det var veldig søte og flotte pulsvarmere ja.. =)

Håper ny medisin funker bedre...

Hulda sa...

Så flotte pulsvarmere! Virkelig flotte og sarte. Likte de blomstene du har heklet og satt på.

MissMette sa...

Hei Maria :)
Fint at du føler deg bedre på den nye medisinen, ikke godt ha ha det vondt og plages... kjenner meg godt igjen. Flott med små oppmuntringsgaver fra din kjære, så snill han er :) flotte pulsvarmere disse også... Ønsker deg en fin fin uke og advent og tusen takk for koselig hilsen inne på siden min. Klem fra Mette

solveig sa...

Oj, de var skikkelige fine!! og så nydelig blomstpå<3
stor varm klem fra meg oppi høgge ;)

Bossa sa...

Hei. Falt så for de toppene til glass du viser på innlegg fra 20. nov. Er du lei å dele den oppskriften med meg? Legger meg til som følger av deg, for her var det mye fint.
Ha en kjempekoselig 3. advent.
Klem :O)

Trines Hus og Hage sa...

Hei Maria.
Tusen takk for hyggelig melding på bloggen min. :-) Jeg ble ganske overveldet av de nygelige håndarbeidene jeg fikk se da jeg kom inn til deg. Du er utrolig flink!!! Jeg synes faktisk det nye mønsteret på pulsvarmerne var ekstra nydelig.Kunne gjerne tenkt meg å prøve meg på noen slike selv. Avslører du hvor du fant mønsteret? Men man bør vel kunne hekle litt også for å få til de søte blomstene. Der er jeg ikke enda...
Ellers har jeg kost meg med å se på mange håndlagde skatter hos deg.Søte telysestaker du har fått av mannen din. Slike små gaver varmer godt! Ønsker deg gode førjulsdager og riktig god bedring. Klem Trine

Jannes lille sted sa...

Så nydelige pulsvarmere! Like flotte som de andre!
Fortsatt god bedring og håper du får noen fine førjulsdager
Klem Janne Merethe

Katrine_tm sa...

Åh, de var utrolig nydelige, Maria!! Du er sååå dyktig på det du gjør! Alpakka?

Kristoffa sa...

Så fine pulsvarmere du lager!!!! Jeg likte det nye designet veldig godt!

Jeg likte også veldig godt de fine lysestakene du har fått av din kjære. Så hyggelig det er med slike overraskelser :)

F R K. E V I G G L A D sa...

Hvor er de smukke.. sååå nydelige :)

Kh Maria

betharte sa...

Beautiful, linda.
Beth

Ranveig sa...

Veldig søte!

--- Ruth --- RuRebo --- sa...

Wonderful crochet Work!

Unknown sa...

Dei pulsvarmene var heilt utruleg nydelige! Kan du avsløre strikke-oppskrifta ? Masse god bedring til deg!