lørdag 21. august 2010

Mer pulsvarmere - myke og "rustikke"

Ja jeg begynner visst å bli litt ensformig ;) men noe av det som holder humøret oppe om dagen er  den lille hobby-bedriften  min.  Moro at dere liker det jeg lager. Tusen takk for alle gode ord :)
Og nå har jeg også fått nye leger, kommet inn under Rikshospitalet, og der er det nye muligheter :)

Disse pulsvarmerne vil koste 220,- uten knapper, og 250,- med knapper ( silkebånd på begge)
De er laget i et utrolig mykt og godt garn (  bl.a bomull og silke) og finnes i mange vakre farger. Legger ut flere bilder etterhvert :)






 Ha det så godt dere kan!  :)

29 kommentarer:

Drømmedama sa...

hei kjære deg,
pulsvarmerne dine er jo små kunstverk, nydelige. Jeg og jentene mine har STOR glede av de som jeg kjøpte av deg i fjor.

God bedring til deg.
Klem fra meg:-)

STRIKKEMOR(O) sa...

Nydelege pulsvarmere! God bedring!

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Disse synes jeg var kjempefine, mamma. Noen av de beste du har laget noen gang. Men du, hvorfor ikke lage en side hvor det er litt bedre oversikt over de forskjellige tingene du selger? Da tror jeg det hadde gått enda mer faktisk:)

Forresten, det er vel noe mer som holder humøret oppe?? ;) hihi

Elins Strikkeri sa...

Jøsses dei var kjempeflotte:))

Barbros lille atelier sa...

Du lager bare de nydeligste pulsvarmere - virkelige smykker!

God bedring!


Klem

tinemor sa...

Nydelig!
Du er bare sååå flink!!!
Hvordan går det med dere?
Her er siste innspurt på ferie og masse jobb med flytting av butikk.
Jeg er så glad det skjer nå, når det er sol og varme (har mere energi) og ikke om vinteren.
Klem

Huldra sa...

De er jo som små kunstverk disse her. Delikate og vakre. :)

(eddas) sa...

Heisann..
takk for slik hyggelig kommentar fra deg:)nydelige pulsvarmere du lager..
ha en nydelig aften
eddaKlemmer

(eddas) sa...

Heisann..
takk for slik hyggelig kommentar fra deg:)nydelige pulsvarmere du lager..
ha en nydelig aften
eddaKlemmer

Lindas hobbyhjørne sa...

Du er utrolig flink :)
Ønsker deg lykke til :)
Ha en fin kveld :)

sylvia sa...

hei.
såå nydelige ting du lager,godt du har denne flotte hobbyen,
å så deilig at du har fått nye leger å nye muligheter på riksen,de er flinke der,er der med min datter på 14 å,
ha en fin helg,
klem fra sylvia

Anita Tørmoen sa...

Vakkert:)

Mia, New Room Interior sa...

Nei, det er ikke ensformig, alle er jo så unike og flotte! Du er utrolig flink! Håper du har en god kveld! Klem

Kort og Søm sa...

Veldig fine!

God bedring,
klem :o)

Katrine_tm sa...

De er så vakre, søstra mi!
Gla for at har fått nye leger! <3

Romantiske Stinemor sa...

Hei og tusen takk for koselig kommentar fra deg:-) Det setter jeg stor pris på!! Så flink du er med håndarbeid, helt imponert:-) De blondene du har heklet på innlegget under var jo kjempe lekre- kan jo brukes som gardinoppheng:-)klem Stinemor...

hagagården sa...

Hej
Underbart fina pulsvärmare.
kram
ninni

Guttemamma sa...

KJære Maria!
Jeg skjønner IKKE at det går an å lage noe så vakkert...du er utrolig flink!!
klem♥

Unknown sa...

For noen herlige pulsvarmere, og for en flott blogg:) Så flink du er med håndarbeidet...

Likte meg veldig godt her og kommer snart igjen:)

Ønsker deg en ny, forhåpentligvis god uke! (med så lite smerter som mulig...)

Klem:)

Karna sa...

Utrolig nydelig, skjønner godt disse går unna, for de var kjempe fine!

Birgitta sa...

Så otroligt vackra handledsvärmare du gör, varje par är som ett smycke, så fina. Kram Birgitta

Marte sa...

Vakre pulsvanter du lager!! :)

Siren sa...

Tusen takk for kjempekoselig kommentar på bloggen min! Jeg har ikke kommet over bloggen din før nå, og jeg må si at jeg elsker pulsvarmerne dine! De er utrolig lekre! Hit kommer jeg igjen:)

Bestemor Drillo sa...

Du er en riktig racer med strikkepinnene!! Alt du lager er nydelig! Ha det godt!
Klem fra bestemor !

Jannes lille sted sa...

Så nydelige!
Masse god bedring
Klem Janne Merethe

Solveig (Svingenslillehus) sa...

ååååå for noen vakre pulsvarmere :)
Et skikkelig kunstverk dette!! :)
Flinke deg :)

God bedring til deg :)
Klem fra Solveig

mamma sa...

Jeg er stolt av deg, jenta mi.
God klem til deg.

Atelje Skärvan sa...

Hej,så fina pulsvärmare.
Kram Agneta

Allis i Eventyrland sa...

Utrolig fine pulsvarmere! :)